Search
Close this search box.

Politie wordt gebeld voor een oponthoud bij de bank door 92-jarige. Als hij binnenkomt weet hij meteen wat hij moet doen.

De politie in Montebello, Los Angeles werd gebeld door het personeel van een bank die hulp nodig had om voor een onaangename klant te zorgen.

Volgens de politie zorgde een oudere man voor overlast. Agent Robert Josett was als eerste aanwezig toen hij een 92-jarige man ontdekte die zeer overstuur was en alleen een helpende hand nodig had.

De man had geprobeerd om geld op te nemen, maar omdat zijn ID was verlopen, was het hem niet toegestaan.

Het is het beleid van de bank om geen geld te overhandigen aan mensen zonder een geldig identiteitsbewijs, maar de man was erg overstuur vanwege deze informatie en het personeel voelde de noodzaak om de politie te bellen.

Actie agent geprezen door duizenden
Volgens het personeel van de bank “veroorzaakte de man” oponthoud, waardoor agent Josett geen andere keus had dan tussenbeide te komen.

Maar in plaats van hem te verwijderen, bracht hij tijd door met de oudere man om het precieze probleem te achterhalen en nam hem vervolgens mee naar om hem te helpen zijn identiteitskaart te vernieuwen. Toen keerden ze terug naar de bank om de man te helpen zijn geld op te nemen.

Het politiebureau deelde het incident op zijn Facebook-pagina en het ging snel viral en werd meer dan 44.000 keer gedeeld.

“Deze agent is een heilige! Alles wat deze meneer wil is zijn onafhankelijkheid bewaren. En de agent hielp hem op een waardige manier. Goed werk!” zei een persoon.

https://www.facebook.com/montebellopd/posts/1677590065586376:0

Agent Josett ging verder dan de plicht. Hij is een prachtig voorbeeld van hoe ouderen te behandelen in onze samenleving.

Deel dit artikel op Facebook om hulde te brengen aan zijn prachtige werk!