Zoek
Sluit dit zoekvak.

Kerstmis reclame van Plus maakt veel verschillende emoties los bij mensen.

Op de nieuwste emotionele kerstreclame van Plus hebben mensen verschillend gereageerd.

Tijdens de kerstdagen verschijnen er altijd een boel mooie en emotionele kerstreclames.

Frekkel, van de Staatsloterij, heeft Nederland inmiddels verovert. Ook een reclame met Elton John, voor het warenhuis John Lewis, heeft veel mensen geraakt.

Plus Supermarkt heeft tevens een reclame gemaakt voor deze kerst. De meningen op sociale media lopen erg uiteen over de inhoud.

De beelden laten zien hoe een familie samen komt met de kerst. Achteraf blijkt dat één dierbaar persoon niet meer aanwezig is, omdat ze is overleden.

Veel mensen vinden de reclame schitterend en erg emotioneel. Andere mensen zijn juist van mening dat de reclame zeer confronterend is, zeker tijdens de feestdagen.

Op hun Facebookpagina probeert de supermarkt op alle berichten te reageren, zowel positief als negatief. Plus maakt duidelijk dat de reclame nooit bedoeld was om mensen te kwetsen.

Hieronder kan je de kerstreclame zelf zien, mocht je deze nog niet hebben bekeken. Wees er wel attent op dat sommige mensen de beelden erg confronterend vinden.