Zoek
Sluit dit zoekvak.

Hond overlijdt aan voedselvergiftiging. “Genoeg vergif om een olifant te doden.”

Een geliefde Duitse herder overleed nadat hij worstjes at die naar verluidt vergiftigd waren met “genoeg rattenvergif om een olifant te doden.”

Battz, een 18 maanden oude hond, stortte met Halloween in enkele seconden nadat hij de vergiftigde worstjes gegeten had. Zijn eigenaar, Kim Unitt, vertelde aan Cornwall Live dat haar familie erg overstuur is.

“Battz was mijn metgezel, mijn vriend en mijn soulmate. Ik weet dat honden niet kunnen praten, maar Battz begreep wanneer ik gelukkig of droevig was en was er altijd om me te troosten wanneer ik me down voelde”, zei de moeder van drie.

Ze denkt dat de gekookte worstjes in haar tuin in Cornwall in het Verenigd Koninkrijk gegooid werden.

De woedende moeder voegde eraan toe: “Wie zoiets een hond kan aandoen, gaat mijn verstand te boven. Het is ziekelijk en ik denk dat het een gerichte aanval was tegen Battz omdat de dierenarts zei dat de worstjes zo’n grote hoeveelheid rattenvergif bevatten dat alleen een professional eraan kan geraken.”

De moeder zei dat haar hond met Halloween in de tuin zat toen ze merkte dat hij iets van de grond aan het eten was.

Ze nam de hond naar binnen en enkele minuten later stortte hij in.

De dierenarts kon echter alleen nog maar zijn overlijden vaststellen. Ze voegde eraan toe: “De dierenarts zei dat Battz zoveel rattenvergif had binnen gekregen dat het genoeg was om een olifant te doden.”

De rouwende vrouw deed aangifte bij de politie en er werd een onderzoek ingesteld.

DEEL DIT BERICHT ALS OOK JIJ HOOPT DAT DE DADER SNEL GEPAKT EN BERECHT WORDT!