De nieuwste reclame van de Staatsloterij raakt een boel mensen diep.
Gisteren werd de nieuwste reclame gelanceerd van de Staatsloterij. De hoofdrol is weggelegd voor het schoothondje Frekkel. Menigeen houdt het niet droog bij het zien van de reclame.
Aan het AD vertelde Froukje Claes, als campagnemanager betrokken bij het filmpje, dat ze worden bedolven onder de positieve reacties. „Frekkel heeft Nederland in het hart geraakt.”
De onderliggende boodschap van het filmpje raakt heel veel mensen. „Iedereen droomt van een mooie prijs, maar uiteindelijk is het doorbrengen van de kerstdagen en het leven met dierbaren en geliefden nog altijd waardevoller dan veel geld.’’, vertelde Claes aan de krant.
Het filmpje werd bedacht door de Staatsloterij en het reclamebureau TBWA/Neboko.
De hoofdrolspeler Frekkel. heet in werkelijkheid Pistacio. Eerder dit jaar werd hij als zwerfhondje aangetroffen in Slovenië. Inmiddels maakt hij het prima en woont de 18 maanden oude viervoeter in Praag. Binnenkort zal er een mini-documentaire over hem verschijnen!
Als je het filmpje nog niet hebt gezien, zullen we de clou niet verklappen. Hieronder kan je de beelden zien er ervan genieten!